Το διαφημιστικό της Ελλάδας που σαρώνει παγκοσμίως!




Τα εύσημα όπου και αν προβληθεί παίρνει το διαφημιστικό του ΕΟΤ που πρωτοεμφανίστηκε στις οθόνες το περασμένο καλοκαίρι με αποτέλεσμα αυτή τη στιγμή να θεωρείται το καλύτερο αντιπροσωπευτικό βίντεο της Χώρας. Τίτλος αυτού, “Ελλάδα, 365 ημέρες προορισμός”.

Τον περασμένο Σεπτέμβριο το συγκεκριμένο βίντεο είχε επιλεγεί ως το κορυφαίο βίντεο τουριστικής προβολής ευρωπαϊκού προορισμού, από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού, ανάμεσα σε 23 υποψήφιες ευρωπαϊκές χώρες που συμμετείχαν στον παγκόσμιο διαγωνισμό. Η ανακοίνωση είχε γίνει σε ειδική εκδήλωση στο πλαίσιο της 22ης Γενικής Συνέλευσης του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού στο Τσενγκντού της Κίνας.

Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού καθιέρωσε το διαγωνισμό βράβευσης των καλύτερων βίντεο τουριστικής προβολής χωρών, σε αναγνώριση της μεγάλης σημασίας των πολυμέσων στο μάρκετινγκ των τουριστικών προορισμών.

Αναδειχθηκαν οι νικήτριες χώρες για κάθε μία από τις έξι Περιφέρειες του Π.Ο.Τ. (Ευρώπη, Αφρική, Αμερική, Μέση Ανατολή, Αν. Ασία & Ειρηνικός, Ν. Ασία).

Το ελληνικό βίντεο δημιουργήθηκε σε εφαρμογή της επικοινωνιακής στρατηγικής του υπουργείο Τουρισμού. Η σκηνοθεσία του βίντεο διάρκειας 03:36» με θέμα της τις εικόνες, τον ήχο και τα χρώματα της Ελλάδας τις τέσσερις εποχές του χρόνου, είναι του Αντώνη Θεοχάρη Κιούκα.

Η επιλογή της ταινίας του ΕΟΤ για την Ελλάδα έγινε από κριτική επιτροπή αποτελούμενη από τους προέδρους των έξι Περιφερειακών Επιτροπών του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού.

Απολαύστε το!

Πηγή: ΕΡΤ 1, ΑΠΕ-ΜΠΕ